بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چه می کنه عادل ...!؟

پخش آیتم های مختلف،نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل دو ماه اخیر لیگ برتروکارشناسی داوری بازیهای لیگ و چند قسمت تکراری مثل هفته های گذشته برنامه نود این هفته را تشکیل می دادند.

منتهی....!در طول این برنامه عادل ،هر 10 دقیقه یکبار به بهانه های مختلف یک طعنه به امیر قلعه نویی میزد و از مافیا نبودنش دفاع می کنه!نیلسون دروازه بان تقریبا خوب این تیم مهمان برنامه نود بود!تا آنجای که ما یادمون هست  معمولا بازیکنان جوان و پدیده و یا اینکه ستاره های که در طول ماه در لیگ نمایش های خیر کننده ای داشتند به این برنامه دعوت می شدند!منتهی رکورد زنی ها رحمتی  چشم پوشی شده بود و گلر درجه دو پرسپولیس به برنامه نود دعوت شده بود!
وقتی مصاحبه با نیلسون مهمان برنامه نود تمام میشود فردوسی پور جدولی را نشان میده که در توضیح آن ابتدا اشاره می کنه که یادش رفته بود که در مورد این جدول در ابتدای برنامه توضیحاتی را بده و بعد شروع می کنه به توضیح دادن آن و از رکورد های تیمها،گل خوردن ها و زمین بازی ها و .... صحبت می کنه و در یکی از موارد این جدول به رکورد 18 بازی بسته نگه داشتن رحمتی در طول فصل اشاره می کنه و به رکورد ماندگار رحمتی اعتراف می کنه، اظهارات عادل فردوسی پور در حالی زده میشد که مهمان برنامه نود دروازه بان خارجی پرسپولیس بود!!!
در طول  مدت پخش نود گزارشگرهای این برنامه از اشخاصی که با امیر قلعه نویی مشکل  داشتند مصاحبه های به نفع خودش و بر علیه سرمربی استقلال گزارشهای تهیه کرده بودند!
سوال:چرا فردوسی پور از مایلی کهن در مورد برنامه اش و مافیای بودن یا نبودنش سوال کرده بود.اما بر فرض مثال از سرمربی صنعت  نفت آبادن،سرمربی پیکان ،ذوب آهن،ملوان و ....در مورد برنامه اش و امیر قلعه نویی سوالی نکرده بود!
قائم مقام باشگاه گهر بر روی خط برنامه نود می آید و بعد از گلایه های که  وی در مورد اشتباهات داوری در دو بازی با پرسپولیس از داوری بسیار ضرر کرده بود،اما در بازی رفت یک پنالتی هم به نفع پرسپولیس نگرفته بودند!!!!
عادل فردوسی پور پرسپولیسی بودن خود را در این برنامه با کوتاه کردن و نپرداختن همیشگی به حرکت زشت بنگر کاملا نشان می دهد!بعد از شطرنجی کردن دو دست محسن بنگر و نکوهش کار بسیار زشت وی،عنوان می کند که از حق هم نباید بگذریم که تماشاگران اصفهانی توهین های بسیاری در طول بازی به وی کردند!کل مدت این آیتم شاید یک و یا دو دقیقه هم نشد!اما برای بستن قرارداد فرهاد مجیدی سه برنامه متوالی وقت می گذارد و با آوردن وکیل حقوقی و ...سعی در نشان دادن دست های پشت برده در انتقال فرهاد مجیدی به استقلال را داشت!
نه ...فردوسی پور فردی عادل و منصفی هست.این را مایلی کهن رسما در برنامه نود اعلام کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 12 / 1391برچسب:برنامه نود,فردوسی پور,حاشیه های فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com